Barion Pixel Egyedi feliratos pólók, fényképes ajándékok
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Hírek

arr3SZABADSÁG2022.JÚNIUS 30. és JÚLIUS 13. között SZABADSÁG MIATT A CSOMAGFELADÁS és az ÜGYFÉLSZOLGÁLAT... arr3Egyedi fényképes ajándékokkal igazi meglepetést és örömet okozhatsz!Egyedi fényképes ajándékokkal igazi meglepetést és örömet okozhatsz! Régóta keresel már egy olyan...

Kapcsolat

Telefonszám: +36 20 9613 159
polovilag@gmail.com

Fizetési és Szállítási infók
Fizetési információk

 



Nálunk (már) NINCS UTÁNVÉT, a Polovilag-webshop előreutalással / előrefizetéssel dolgozik, így a Vevőinknek kézbesítéskor már semmilyen kötelezettsége nincs.
Az átutalt összegről minden esetben E-SZÁMLÁT küldünk, amit ha nem kapsz meg pár napon belül, és a spam mappában sem találod, jelezd felénk írásban a polovilag@gmail.com címen.

A pénz beérkezését követően elkészítjük a mintát, annak jóváhagyása után a terméket! Ameddig nem kapunk jóváhagyást a mintára, nem kezdjük meg a gyártást! Kérlek figyeld az emailed!

Ha pólót rendeltél minden esetben nézd meg a mérettáblázatunkat, mert pólóink NEM BOLTI MÉRETEZÉSŰEK!

A Pólóvilág-webshopban jelenleg 2 féle módon fizethetsz:

 

ÁTUTALÁS

Ebben az esetben a megrendelés leadását követő 3 munkanapon belül kérjük, hogy utald át az összeget a Pólóvilág-webshop számlájára. Csak az összeg beérkezését követően indítjuk hozzád a csomagot, ami annyit jelent, hogy a kiszállítási idő annyi nappal hosszabbodik, ahány nappal később érkezik meg hozzánk a befizetés.

Bankszámlaszám: 16200144-18520187 / Magnet Bank

Számlatulajdonos: Tworld Digital Kft

BANKKÁRTYA - BARION SMART GATEWAY HASZNÁLATÁVAL 

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Ha a bankkártyás fizetést választod, a megrendelést követően rögtön átirányítunk a Barion Smart Gateway fizetési felületre, így a fizetés azonnal megtörténik, ami azt jelenti, hogy a rendelésed feldolgozását követően (maximum 1-2 munkanap) elkészítjük a kért egyedi mintát, jóváhagyásod után pedig elkészítjük és útnak indítjuk neked a terméket. 

Ha bankkártyával szeretnél fizetni, akkor feltételezzük, hogy már ismered ennek a módját, de azért röviden leírjuk, hogy mi a teendőd, illetve ismertetjük a Barion rendszerét.

Amint elfogadtad a szerződési feltételeket és leadtad a megrendelésedet, megjelenik az alábbi oldal. Itt - amennyiben még nincs saját Barion fiókod - válaszd a jobb oldali ablakot: "Fizess bankkártyával!", add meg bankkártyád adatait és az e-mail címedet, majd kattints az "Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket" gombra (természetesen miután elolvastad őket), ellenőrizd le még egyszer a vásárlásod részleteit (az oldal tetején láthatod a "vásárlás részletei" linket, erre kattintva megnézheted kosarad tartalmát, jobb oldalon pedig láthatod a fizetendő végösszeget). Ha mindennel elégedett vagy, kattints a "Fizetek" gombra.

 

A fizetést követően átirányít Téged a Barion Smart Gateway egy aloldalra, ahol tájékoztat Téged a fizetés sikerességéről vagy esetleges sikertelenségéről. Itt lehetőséged nyílik regisztrálni a Barion rendszerbe egy jelszó megadásával (így a megadott e-mail címedhez a Barion Smart Gateway hozzákapcsolja bankszámlád adataid, és a jövőben nem kell újra begépelned, ha olyan webáruházban vásárolsz, amely ezt a rendszert használja). Ha nem szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, kattints a "Nem szeretnék regisztrálni" gombra, majd a "Tovább"  gombra, ami így visszairányít téged a webáruházunkba.

Mennyibe kerül Neked ez a fizetés? A bankkártyádat díjmentesen használhatod (ellentéteben a legtöbb átutalásos fizetés esetén), és a fizetési mód választása semmilyen extra költséggel nem jár webáruházunknál sem.

Mennyire biztonságos a bankkártyás fizetés Barion Smart Gateway használata esetén? A vásárlók fizethetnek Visa, Electron, MasterCard, Maestro, American Express kártyáikkal. A vásárlóknak a kártya használat valamint a Barion tárca is ingyenes. A Barion Smart Gateway fizetőkapun bárki fizethet bankkártyával, egyszerűen bankkártya adatainak megadásával, nem szükséges előzetes regisztráció. A Barion tárcával rendelkező felhasználók azonban kényelmesebben fizethetnek, ezért minden fizetésnél van lehetőség regisztrációra. A Barion az egyetlen hazai MNB engedéllyel működő e-pénz kibocsátó, és mint ilyen, köteles banki biztonságot megvalósítani. Ezen felül rendelkezik a bankkártya társaságok által előírt PCI DSS minősítéssel is, így jogosultak kártyaadatokat kezelni. Hálózatuk biztonságát az Ukatemi etikus hacker csapat próbálta feltörni, eredménytelenül. Bővebb információ: www.barion.com

Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

A megrendelt termék / a házhozszállítás díjának fizetési módja:

Polovilag-webshop előreutalással dolgozik, így a Vevőinknek kézbesítéskor már semmilyen kötelezettsége nincs.
Az átutalt összegről minden esetben E-SZÁMLÁT küldünk, amit ha nem kap meg pár napon belül, és a spam mappában sem található, jelezze felénk írásban a polovilag@gmail.com címen.

 

Házhozszállítás, információk:

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat és a Magyar Posta teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni.
A szállítási idő az MPL és a GLS futárszolgálattal a feladástól számított 1-2 munkanapot vesz igénybe. 
Sikertelen kézbesítés esetén a Magyar Posta értesítőt hagy, és a helyi potán 10 napig átvehető a csomag. Mindkét futárcég minimum kétszer próbálja majd meg újra kézbesíteni a rendelést.
Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Mi pontos információval nem rendelkezünk azzal kapcsolatban, hogy a kiszállítás napján az adott GLS futár az Ön lakhelyén hány órakor fogja kiszállítani a csomagot. A GLS egy tőlünk független cég, az időpontot a kiszállítás napjának reggelén ők határozzák meg. Ezzel kapcsolatban a futárszolgálat a kiszállítás napján megad egy 3 órás intervallumot a kiszállítás idejére vonatkozóan. A futár a csomag kézbesítése előtt telefonon értesíteni fogja Önt.

FOXPOST TERMINÁLBÓL-TERMINÁLBA: JELENLEG NEM VÁLASZTHATÓ

FOXPOST szállítást csak akkor válaszd, ha nem kell határidőre odaérnie a csomagodnak!
Ha valami jeles napra kell, mindenképpen a GLS-t válaszd! 

A FoxPost-tal nincs szerződésünk, így sem felelősséget, sem garanciát nem tudunk vállalni a csomagod időpontjának a kézbesítésére. Ez egy választási lehetőség a kedvezőbb szállítási díj miatt.

Amit mi vállalni tudunk: A pénz beérkezése ill a minta jóváhagyása után 1-2 munkanapon belül elkészítjük a terméket, és útnak indítjuk, azaz, berakjuk a terminálba. 
Ha FoxPost-os csomagod nem ér oda időben, ezért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.
Nem gyártjuk le ingyen újra a terméket, és pénzt sem fizetünk vissza!

Házhozszállítás díjszabása:

Országszerte 1950Ft összegtől vállaljuk a csomagok kiszállítását az MPL és a GLS futár segítségével. A feltüntetett összeg tartalmazza a csomagolási költségeket is.

Postacsomag törékenykezeléssel 2500Ft-tól. Mindenesetben a lehető leggondosabban csomagoljuk be a bögréket, ennek ellenére elfordulhat, hogy szállítás közben megsérül. Kártérítést csak abban az esetben lehet igényelni, ha "TÖRÉKENY" jelöléssel adjuk fel. 

A Posta a „Törékeny” küldeményként feladott csomagot épsége megóvása érdekében megkülönböztetett módon kezeli. Amennyiben sérülten érkezik meg a termék, abban az esetben önnek kell panaszt tennie - a helyileg illetékes Postán. A sérült termék bemutatásával tudja elindítani a kártérítés igénylését. A kártérítés ügyében csak ön tud eljárni, mivel a sérült áru önnél van. A kártérítési igény beadásáról, elindításáról elküldött igazolás után tudjuk a bögrét újra küldeni.

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Át nem vett, vagy visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár vagy postás előtt alaposan vizsgálja meg, hogy külsérelmi nyomok (törés, ázás, szakadás, horpadás, lyuk) nem látszódnak-e a csomagoláson.
Ha mindent rendben talált csak ezután írja alá az áruátvételi bizonylatot, mivel sérülésre vagy hiányosságra vonatkozó reklamációt ezután már nem áll módunkban elfogadni semmilyen formában! Probléma esetén keressen minket elérhetőségeinket. polovilag@gmail.com vagy a 0620 9613159 telefonszámon


MjZjYTA4Y