![]()
Hírek
APÁK NAPJAFONTOS!!! Csak a JÚNIUS 11-ig BEÉRKEZETT és KIFIZETETT rendeléseknél tudjuk vállalni hogy Apák...
Egyedi fényképes ajándékokkal igazi meglepetést és örömet okozhatsz!Egyedi fényképes ajándékokkal igazi meglepetést és örömet okozhatsz!
Régóta keresel már egy olyan... Kapcsolat
Legnépszerűbbek
Kezdőlap » Bögre
Folyamatos feltöltés alatt...
Egyedi fényképes bögréért, vagy bármilyen elképzeléssel keress minket emailben, vagy Facebook-on
FONTOS! Vásárlás végén a szállítási módnál, kérlek, hogy mindenképpen az MPL - postacsomag törékenykezeléssel - szállítási módot válaszd, hogy garantáltan épségben odaérjen a bögréd! Ellenkező esetben - ha a "sima" postázást választod, és sérülten érkezik a bögre, sajnos újra meg kell vásárolnod a terméket. Mindenesetben a lehető leggondosabban csomagoljuk be a bögréket, ennek ellenére elfordulhat, hogy szállítás közben megsérül. Kártérítést csak abban az esetben lehet igényelni, ha "TÖRÉKENY" jelöléssel adjuk fel.
A Posta a „Törékeny” küldeményként feladott csomagot épsége megóvása érdekében megkülönböztetett módon kezeli. Amennyiben sérülten érkezik meg a termék, abban az esetben Neked kell panaszt tenned - a helyileg illetékes Postán. A sérült termék bemutatásával tudod elindítani a kártérítés igénylését. A kártérítés ügyében csak Te tudsz eljárni, mivel a sérült áru nálad van. A kártérítési igény beadásáról, elindításáról elküldött igazolás után tudjuk a bögrét újra küldeni.