Hírek
Kapcsolat
Legnépszerűbbek
Kezdőlap » Bögre
Folyamatos feltöltés alatt...
Egyedi fényképes bögréért, vagy bármilyen elképzeléssel keress minket emailben, vagy Facebook-on
FONTOS! Vásárlás végén a szállítási módnál, kérlek, hogy mindenképpen az MPL - postacsomag törékenykezeléssel - szállítási módot válaszd, hogy garantáltan épségben odaérjen a bögréd! Ellenkező esetben - ha a "sima" postázást választod, és sérülten érkezik a bögre, sajnos újra meg kell vásárolnod a terméket. Mindenesetben a lehető leggondosabban csomagoljuk be a bögréket, ennek ellenére elfordulhat, hogy szállítás közben megsérül. Kártérítést csak abban az esetben lehet igényelni, ha "TÖRÉKENY" jelöléssel adjuk fel.
A Posta a „Törékeny” küldeményként feladott csomagot épsége megóvása érdekében megkülönböztetett módon kezeli. Amennyiben sérülten érkezik meg a termék, abban az esetben Neked kell panaszt tenned - a helyileg illetékes Postán. A sérült termék bemutatásával tudod elindítani a kártérítés igénylését. A kártérítés ügyében csak Te tudsz eljárni, mivel a sérült áru nálad van. A kártérítési igény beadásáról, elindításáról elküldött igazolás után tudjuk a bögrét újra küldeni.